من نمی گویم ...

من نمی گویم که خاموشم مکن 

 

 

 

من نمی گویم فراموشم مکن

من نمی گویم که با من یار باش 

 

 


من نمی گویم مرا غم خوار باش
 

 


من نمی گویم ، دگر گفتن بس است
 

 

 

گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

روزگارت باد شیرین! شاد باش 

 

 


دست کم یک شب تو هم فرهاد باش 



آه! در شهر شما یاری نبود
 

 

قصه هایم را خریداری نبود ... 



 

عشق یعنی لحظه ی تنها شدن 
 

 

 

عشق یعنی واله و شیدا شدن

 

 

عشق یعنی مادر و یعنی پدر
 

 

عشق یعنی یک نگاه و یک نظر
 


 

عشق یعنی چشم به در دوختن 
 

 

عشق یعنی در فراغش سوختن

 

عشق یعنی زندگی یعنی بهار 
 

 

عشق یعنی یعنی انتظار و انتظار

گـریـه ...

گـریـه    ...

شاید زبان ضعف باشــد؛

شاید خیلـــی کودکانه...


شاید بی غرور    ...

اما هروقت گونه هایم خیس می شود می فهمم

نه ضعیفـم،

نـه یک کودکـم؛

بلکــــه پُـــر از احساســــــم... 

 

یا فاطمه...

یا علی رفتیم بقیع اما چه سود 

 

هرچه گشتم فاطمه انجا نبود 

 

یا علی قبر پرستویت کجاست؟ 

 

ان گل صدبرگ خوشبویت کجاست؟ 

 

هرچه باشد من نمک پرورده ام 

 

دل به عشق فاطمه خوش کرده ام 

 

حج من بی فاطمه بی حاصل است 

 

فاطمه حلال صد ها مشکل است 

 

شهادت حضرت فاطمه برشما خوبان تسلیت باد  

 

اس ام اس ایام فاطمیه - اس ام اس شهادت حضرت فاطمه(س) - www.RadsMs.com

سلام ای بهترینم...

سلام ای بهترینم

هنوز عاشق ترینم

اگر از آشیونه دور دورم

غم عشقت تو قلبم مونده با من

از اون خوابی که اسمش زندگی بود

همون عشق و همون غم مونده با من

نگیری عشق و از من

که میمیرم به غربت

دلم با درد این عشق

یه عمر کرده عادت

تو ویرون . من یه سرگردون . فلک کارش همینه

من و رسوای عالم کرد خودش رسوا ترینه

نه دیدی گریه هامو . نه خوندی قصه هامو

به اونجایی رسیدم که گم کردم خدامو

چه بنویسم از این دنیا ؟؟

به دنیا دل نبندید

فقط یک آهه و یک دم به فردا دل نبندید

سلام ای بهترینم

هنوز عاشق ترینم

شبای غربت اینجا سرد سرده

فقط شب درد بی خوابیم قشنگه

عزیزم زندگی معنای درد

فقط این عشق و بی تابیم قشنگه

بیا ای گل زیبا...

بیا ای گل زیبا

بیا رو کن به دریا

بیا رو کن به شادی

به حل یک معما

بیا ای گل شبنم

بیا ببین که خستم

بیا بشو برایم

یه همزبون یه همدم

بیا گل سپیده

بیا تا غم بمیره

تا که سبزی دل ها

دوباره جون بگیره

بیا تو ای گل یاس

بیا ای گل احساس

توی کنج کویری

تو ای تک گل الماس

کسی یادت نکرده

تو این جنگل خاشاک

صبوری کن عزیزم

صبوری گل خاک

بیا گل شهامت

بکن راست قد و قامت

بیا بخر تو بارون

به قیمت شهادت

بیا گل صداقت

به سختی کرده عادت

بیا تو که اسیری

تو مرداب کثافت

بیا گل شقایق

بیا ای گل عاشق

بیا ببین چه سخته

تحمل دقائق

بیا ای گل شب بو

بیا بگو دلت کو؟

بیا بشکن طلسمو

بیا بکن تو جادو

بیا گل زمونه

بُکش تو این بهونه

بگو بمیرن گلها

که هنگام خزونه

بیا بگو عزیزم

گل من گل تنهاست

بیا بگو که غمها

فقط واسه دل ماست

بیا بگو گل تو

گل بی رنگ عشقه

گلی که تا به الان

کسی اونو ندیده