hello











_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@_______@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______ @@@@@@@@______
________@@@@@@@_______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______________@@@@ _____
______________@@@@ _____
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______









برای تو...






سلام عزیز

 

خوبی  ؟؟؟

دلم واست تنگ  شده بود

برا حرفامون؛

چیکار کنممممممممممممممممم ؟؟؟؟!!!

دیگه نمیتونم تحمل کنم




خیلی بی معرفتی !حتی یه زنگ هم نمیزنی!

درسته که کنکور داریم ولی حتی ۵ دقیقه!

واقعا که

خیلی خیلی خیلی ی ی ی ی دوست دارم


 

اینجا که همش جایی واسه گله و شکایت و اینا نیست

اینجا جاییه که من حرف دلما بزنم

پس میریم سراغ حرف دل

اول اینکه :  دوست دارمم

 

دوم : هیچ وقت نمی خوام فراموشت کنم و نمیکنم Hearts Comments For Hi5

پس از این فکرا بیا بیرون

اومدی ؟؟

سوم : تروخدا حرفایی که بم میزنی را از ته دلت بزن نه همینجوری

پس منم دوست دارم حرفای دلتا بشنوم ....


می خوام تو هم ازم شکایت کنی

البته کم هم نمیکنی!!!

بگی چه جوریم ؟ چجوری باشم بهتره ؟


 

چهار :  با هم باشیم

 اتفاقی نیفته که بخوایم به خاطرش دوستیمونا خراب کنیم

 


 Angel Comments For Hi5 


 

 

پنج:نمی خوام به زور بخوای بام دوست باشی

اگه اذیتت می کنم بگو

اگه اخلاق بدی دارم که اذیت میشی بگو اصلاح کنم

ببخشید یه ذره شبیه گزینه۳ بود

 

شش : من می خوام اون کسی بشم که از نظر تو مشکلی نداشته باشه و واقعا از ته دلت بخوای باهاش دوست باش و دوست بمونی

 

هفت :بابت بدی هایی که کردم

حرفایی که زدم

اذیتام

ازت معذرت می  خوام


 

هشت : هر جوری هم باشی


بازم دوست دارم



  


 



دیگه امری ؟

قربانت

 


بای

 Good Bye Comments For Hi5

به امید دیدار


 

 

حرفایی از سره دلتنگی...

سلام

بهت گفتم بیای اینجا که حرفای دلمو بشنوی ...

چی شد ؟؟؟ چرا اخمات رفت تو هم ؟؟ اگه دوست نداری همین الان اینترنتتا قطع کن

 اگه کاری کردم که ناراحت شدی.باشه قبول دارم . پشیمونم ازتم معذرت خواهی کردم ولی فکر نکن تو هم

 بی گناهی .تو هم دل منا شکستی ولی من چون دوست دارم چیزی بهت نگفتم نه ازت فرصتی

 خواستم نه چیزی همه چیزا فراموش کردم چون دوست داشتم . من الان نمیدونم باید چیکار کنم

 نمیدونم چی می خوای ...من همیشه و همیشه تا آخر عمرم دوست دارم ولی می خوام بدونم تو

 چی میگی ...

می خوام بهت اس بدم میگم نه ولش کن از من بدش میاد دیگه دوسم نداره شاید ناراحتش می کنم

 بزار راحت باشه مزاحمش نمیشم . اگه بخوام اس ندم میگم شاید هنوزم دوسم داشته باشه

گذاشتیم تو دو راهی . دو راهی نه این که فکر کنی یه راهش ول کردنته یه راهش بودن

 باهاته .. نه .... دو راهی برای تو که نمیدونم چی می خوای ؟ بهت اس بدم ؟ندم؟ باهام هستی ؟

 نیستی ؟ یا نه می خوای دیگه منا نبینی.من هر چی تو بخوای قبول می کنم بگی برو میرم ولی با گریه .اما میرم واس همیشه .بگی اس نده با خودم میجنگم که دیگه مزاحمت نشم

 

قبلا با عشق بهت اس دادم ولی وقتی بهم این جوابا را میدادی تو دلم خالی میشد ...

تو فقط خودتو میبینی حتی یه لحظه هم فکر نمیکنی الان اگه اینا بهش بگم چه حالی میشه الان چه حالیه الان بهت نیاز داره . اصلا واست مهم نیست

هیچی واست مهم نیست ...

نمیدونم نسبت بهم چه احساسی داری دوست داشتن یا تنفر ؟

دلم واسه حرفات واسه نگاهت تنگ شده . ای کاش هیچ وقت

 اون حرفا را بهت نمی زدم ایکاش احساسمو بهت نمی گفتم  که بخوام انقدر بهت وابسته بشم .کاریه که شده و الان دارم ضربشا می بینم

 هر روز با امید دیدنت شنیدن

صدات از خواب بیدار میشم همیشه دوس داشتم پیشت باشم تا هر وقت دلم میگرفت سر رو

 شونه هات بزارم و یه دل سیر گریه کنم .دوست داشتم انقدر بهت نزدیک بودم که اگه به

 مشکلی بر می خوردیم به هم کمک کنیم تو کمکم کنی . و...

ببخشید اگه با حرفام ناراحت شدی معذرت!ولی همین حرف دلم بود امروز هم  دلم خیلی ازت  دلگیر بود






اثبات کردن

سلام عزیز

می خوام یه چند تا مطلبه مهم را برات روشن کنم . من می خواستم قضیه رو ول کنم ولی مثله اینکه همین قضیه فکر تو رو نسبت به من بد کرده که حتما باید برات اثبات بشه. این موضوع رو هم از همون اسی که دادید فهمیدم  

 

بابا من تو رو چطوری حالی کنم که من اون شب گوشیم داشت می مرد ! شارژرم پیشم نبود . پشت سره هم پیغام می داد که باتری ضعیفه ! بلللللللله ! پیغام های تو اومد !

پیغام اولی که اومد، من خوندم، چون اون موقع هرچی میخواستم بهت بگم قبول نداشتی ؛ زنگ زدم به الناز و بهش گفتم که تو همچین حرفی  زدی!

النز هم گفت که حالا خودم بهش اس می دم که تو چیزی به من نگفتی ! گوشی رو که قطع کردم الناز بهت  اس داد و اون موقع هم نفهمیدم که چی داد!!! بعدش هم که تو اون 2تا اسا دادی وقتی خواستم بخونم گوشیم مرد


حرف ها...

سلام ، خوبی؟ 

چه خبر ؟چی کار می کنی ؟  

 حتما الان داری برای کنکور میخونی؟  امیدوارم قبول بشی! آرزوی یک دوست برای دوستش چیه ؟ موفقیت

من هم موقع هایی که می خوام استراحت کنم به وبلاگ میام 

 

من این وبلاگو به خاطر اینکه فقط تو بخونی درست کردم و تصور میکنم که داری می خونی و به همین امید هم می نویسم. 

 

اگر هم این وبلاگو پیدا کردی آدرسشو به هیچکس نده!نمی خوام کسی بدونه! 

تاسیس وبلاگ

   

 

سلام فرناز

 

من این وبلاگو ساخمتم تا حرفه دلمو اینجا راحت بزنم.با اس که نمی شد چون جواب نمی دی که اگر هم بخوای جواب بدی چیزایی دیگه می گی! 

پس گفتم این وبلاگو درست کنم  تا هم من راحت حرف بزنم هم اگه اومدی اینجا تو هم حرف بزنی. 

شاید اصلا به این وبلاگ نیای و فقط من اینجا بنویسم ولی همین گه خودمو راحت می کنم غنیمته!