چه کسی فکرش را میکرد


تویی که در هر چه که فکرش را بکنی


اسراف میکردی..


امروز که زمان عشق ورزیدن رسیده،


اینگونه صرفه جو شدی   ! . . . 

دوست داشتن...

شاید لب هایم از یاد تو غافل مانده باشد
اما تو را قسم میدهم به همین امشب
که وقتی اسم تو آمد
اشک در چشمم بی طاقت شده بود
و مشتاق بود که رسوایم کند . ..
من هنوز به دست های تو معتقدم
و به محبتی که بی اختیار
و بی آنکه حتی کلمه ای حرف همراهش باشد
به من سپردی..
من هنوز بر همان عهدم..
و به لطف خدا .. به لطف خدا خیانت نمی کنم
و نیستم از آن دسته که
 من یعبد الله علی حرف ..
من از آینده که هیچ
از گذشته هم بی خبرم
و نمی دانم کجا برای دلم دعا کردی
بی آنکه بدانم..
چراغم باش
در این ظلمات ..
و بالنجم هم یهتدون

نامرد...

سلام فرناز خانم!!!!!

اصلا یه وقت نیای تو وبلاگ یه سری یه نظری...!

لااقل یه چیزی توش بنویس!!!!

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش !!!!

نامرد!!!!!


 

Beauty And The Beast Cartoon 

 

I Love You 

Hugging 

 Hugs 

 

 

 

 Married 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

rain scraps 

 

rain scraps 

 

rain scraps 

 

 

 

 

 



شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

شِـــکـــلـَــک و قـــالـــب

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

 

پنجشنبه سی ام تیر 1390 23:13 | عـَــروسـَــــک |
Design ananazi

 

 

 



شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

شِـــکـــلـَــک و قـــالـــب


شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکبک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسکشکلک های عروسک

شکلک های عروسکشکلک های عروسک

 

   


شنبه ششم فروردین 1390 18:1 | عـَــروسـَــــک |
Design ananazi